התהליך כלל סינון טלפוני, מי שמתאים לפרופיל מזומן לראיון עם מנהל שירות התמיכה, במידה ומתאים לפרופיל יזומן לראיון המשך עם מנהל משאבי אנוש, חתימת חוזה ותחילת עבודה
שאלות מתוך הראיון
לא נשאלו שאלות מקצועיות שכן המשרה היא משרה ראשונית ואין צורך בניסיון, המשרה מתאימה לכל אחד בעל רקע טכני, נשאלו שאלות כדי להבין את הרמה הטכנית של המועמד כמו האם יצא לך להתקין מחשב, להשתלט מרחוק, הבנה ברשתות, מחפשים לראות שהמועמד יודע להתמצא בעולם הטכני שהוא יודע אם צריך לחפש מידע וליישם במקרה של תקלה